De meest voorkomende e-mailfouten van G Suite met eenvoudige oplossingen
G Suite, dat een verscheidenheid aan technologieën biedt, zoals cloudcomputing, Gmail, Contacten, Agenda, Meet en Google Docs, is in populariteit toegenomen, vooral bij ondernemingen. G Suite, of het nu voor MKB's of ondernemingen op ondernemingsniveau is, biedt een geweldige kans om te voldoen aan het grootste deel van uw communicatie-, teambuilding- en beheervereisten. U kunt echter complicaties tegenkomen, zoals de authenticatiefout van de G Suite-e-mailmigratie, de 550-e-mailfout bij het verzenden van G Suite, de G Suite-e-mailfout 2005, enzovoort. Hoewel beperkingen ervoor zorgen dat u geen van de G Suite-functies kunt gebruiken, kunt u ze verwijderen door enkele eenvoudige stappen voor probleemoplossing te volgen.
Lees verder om meer te weten te komen over de vele oorzaken van dergelijke problemen en hoe u ze effectief kunt overwinnen.
Verificatiefout bij e-mailmigratie van G Suite
Een verificatiefout bij de e-mailmigratie van G Suite wordt vaak veroorzaakt door een onjuiste configuratie of instellingen voor uw G Suite-account. Een andere oorzaak kan zijn dat je de verkeerde login gebruikersnaam en wachtwoord hebt gebruikt. Zorg ervoor dat de installatiemethode correct wordt gevolgd om het probleem met ongeldige e-mail van G Suite tijdens de migratie te voorkomen. Selecteer eerst in de beheerdersinterface voor uw nieuwe domein de optie Gegevensmigratie. Selecteer vervolgens voor het verbindingsprotocol Auto Select en voer de juiste login en wachtwoord in de vereiste velden in. U moet bevestigen dat uw inloggegevens correct zijn, omdat dit belangrijk is om het verificatieprobleem van de G Suite-e-mailmigratie te verhelpen.
Nadat u bent ingelogd op uw G Suite-account, volgt u de onderstaande stappen om een vlotte e-mailmigratie van G Suite te garanderen:
- Log in op uw Google Beheerdersconsole-account en ga naar het tabblad Beveiliging.
- Klik op de optie "Ga naar de instellingen voor minder veilige apps" onder de basisinstellingen.
- Vink het vakje aan naast 'Gebruikers toestaan hun toegang tot minder goed beveiligde apps te beheren'.
- Wijzig de minder veilige app-toegang onder Google-accountbeheer voor het voormalige domein.
- Schakel Minder goed beveiligde apps toestaan in op het tabblad Beveiliging en zet de knop op AAN.
- Schakel ten slotte de migratie in.
- Controleer of het door u ingevoerde e-mailadres correct is en geen fouten bevat.
- Controleer of het IP-adres van het e-mailadres niet is geblokkeerd.
- Probeer na enige tijd de e-mail opnieuw te verzenden.
- Controleer of de serverinstellingen voor inkomende en uitgaande e-mail correct zijn.
- Controleer of IP-filtering is ingeschakeld.
- Neem contact op met uw internetprovider als het probleem aanhoudt (ISP).
- SMTP-authenticatiefout in catchall-e-mail van G Suite
- Fout bij ophalen van e-mails uit de G Suite-map
- G Suite-e-mail resulteert in een serverfoutvernieuwing.
- Navigeer naar de G Suite-pagina van Google met de webbrowser van uw computer.
- Selecteer de optie Aan de slag in de rechterbovenhoek van de pagina.
- Druk vervolgens op de knop Volgende.
- Voer de naam van uw bedrijf en het aantal werknemers in en klik vervolgens op Volgende.
- Stel uw locatie in en druk vervolgens op de knop Volgende.
- Voer uw e-mailadres in en druk op de knop Volgende.
- Als uw bedrijf al een domeinnaam heeft, selecteert u 'Ja, ik heb er een die ik kan gebruiken'.
- Voer nu de domeinnaam van uw bedrijf in en klik op Volgende.
- Voer uw voor- en achternaam in en druk vervolgens op de knop Volgende.
- Voer uw primaire e-mailadres en de gebruikersnaam van uw G Suite-beheerder in.
- Voer een wachtwoord in en klik vervolgens op Volgende.
- Vink ten slotte het vakje aan naast 'Ik ben geen robot' en klik op 'Akkoord'.
Comments
Post a Comment