HOE DE GOOGLE DRIVE FOUT 403 OPLOSSEN?

 Begrijp Google Drive Error 403 en hoe u dit kunt oplossen.

Google Drive is een service waarmee gebruikers bestanden en gegevens kunnen uploaden en opslaan op de computers van Google. Het kan door een gebruiker worden geopend voor het synchroniseren en delen van bestanden. Alle besturingssystemen worden ondersteund door Google Drive.

Ondanks zijn populariteit en enorme opslagcapaciteit, zijn er gevallen waarin gebruikers geen toegang hebben tot Google Drive. De problemen kunnen optreden tijdens het uploaden of downloaden van bestanden. In sommige gevallen ontvangt de gebruiker een autorisatiefoutmelding, zoals het downloaden van een HTTP-fout 403-drive. De volgende zijn enkele van de redenen voor deze fout:

* Wanneer een gebruiker inlogt met meerdere Google-accounts op hetzelfde apparaat, voorkomt Google dat de gebruiker toegang heeft tot bestanden. Dit heeft te maken met veiligheidsproblemen.

* Een andere oorzaak kan zijn dat een gebruiker op meerdere apparaten met hetzelfde account heeft ingecheckt.

Fout 403 met Google Drive-autorisatie

Als een gebruiker wil weten hoe de Google Drive-autorisatiefout (HTTP 403) kan worden opgelost, kunnen de volgende oplossingen nuttig zijn:

Cache en cookies wissen: het probleem kan worden veroorzaakt door de browsegeschiedenis, cache of cookies. Als gevolg hiervan moet de gebruiker deze bestanden verwijderen door de onderstaande instructies te volgen:

Cookies verwijderen en cache wissen:

Het probleem kan worden veroorzaakt door uw browsergeschiedenis, cache of cookies. Als gevolg hiervan moet de gebruiker deze bestanden verwijderen door de onderstaande instructies te volgen:

* De eerste stap is om uw browser te starten.

* Ctrl+Shift+Del wordt vervolgens ingedrukt.

* Behalve cookies en andere sitegegevens, evenals afbeeldingen en bestanden in de cache, kan de gebruiker de tijdsperiode kiezen en keuzes deselecteren.

* Klik daarna op onmiddellijk wissen of gegevens wissen.

* Ten slotte wordt de browser opnieuw gestart om te zien of het probleem is verholpen.

Uitloggen bij alle Google-accounts:

De gebruiker moet zich afmelden bij alle Google-accounts voordat hij zich aanmeldt met degene die de bestanden op Google Drive heeft. Om dit te doen, moet de gebruiker de onderstaande procedures voltooien:

1. De eerste stap is om naar de startpagina van Google te gaan.

2. Ga vervolgens naar het accountprofiel en klik erop.

3. Daarna wordt op de knop Afmelden gedrukt.

4. Wanneer de gebruiker uitlogt, logt het account dat de bestanden host, in en kan de gebruiker proberen de bestanden te downloaden.

Link om te delen:

Veel gebruikers gebruiken Google Drive om hun bestanden te delen. De deelbare link wordt gebruikt om bestanden te delen op Google Drive. Hieronder ziet u hoe u een gedeelde link maakt:

1.De gebruiker moet eerst inloggen bij Google Drive.

2.De gebruiker moet vervolgens met de rechtermuisknop op het bestand klikken waarvoor een koppeling voor delen vereist is.

3.De optie Deelbare link ophalen wordt gekozen in het pop-upmenu.

4.De deelparameters worden vervolgens geselecteerd.

5.Daarnaast is de optie om iedereen met de link te laten bekijken geselecteerd.

6.De URL wordt gekopieerd en geplakt in een ander browsertabblad of in een andere browser.

7.Ten slotte kan de gebruiker proberen de bestanden te downloaden.

Als geen van de bovenstaande technieken Google Drive-probleem 403 niet oplost, moet de gebruiker contact opnemen met de technische ondersteuning. Gebruikers worden bediend door technische ondersteuningsfunctionarissen die klanten zullen helpen met een verscheidenheid aan zorgen en vragen. Een gebruiker Google bellen wat het handigst is. U kunt alle informatie krijgen die u nodig hebt door contact met hen op te nemen.

Comments

Popular posts from this blog

7 Gmail-zoektips en -trucs voor ervaren gebruikers

Een vertrouwelijke e-mail verzenden en openen in Gmail